KlantenserviceKlantenservice
Bezorgproblemen
footerIcon

Bezorgproblemen

We hopen dat je deze informatie niet nodig hebt. Loop je toch tegen bezorgproblemen aan? Je vindt hieronder de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden, neem dan even contact met ons op. Wij helpen je dan graag verder.

Meest gestelde vragen

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen? Wat kan ik doen?
Ik heb voor mijn KommaGo bestelling geen pincode ontvangen voor de PostNL pakket- en briefautomaat. Wat nu?
Ik ben niet aanwezig tijdens het bezorgmoment. Wat gebeurt er met mijn bestelling?
Ik wil het bezorgadres van een lopende bestelling wijzigen. Kan dit?
Wat is de status van mijn bestelling?
Ik heb een klacht over de bezorger. Waar kan ik deze melden?
Neem contact met ons op
E-mail

Stuur een e-mail naar onze klantenservice

Telefoon

Bel ons op 030 669 1226

Whatsapp

Stuur ons een WhatsApp bericht met je vraag