KlantenserviceKlantenservice
Ik ben niet aanwezig tijdens het bezorgmoment. Wat gebeurt er met mijn bestelling?
footerIcon

Ik ben niet aanwezig tijdens het bezorgmoment. Wat gebeurt er met mijn bestelling?

Weet je vooraf al dat je niet aanwezig bent?

Mogelijk kun je het bezorgmoment nog via PostNL aanpassen. Lukt dit niet of is de bezorger al onderweg? Dan wordt jouw levering in de nabije buurt bezorgd of bij een pakketpunt geleverd.

Kon je het pakket niet aannemen?

Dan is jouw pakket in de nabije buurt bezorgd of is het bij een afhaalpunt geleverd. Welk pakketpunt dit is, is afhankelijk van de beschikbaarheid. Dit hoeft niet altijd het dichtstbijzijnde punt te zijn. Je ziet via het PostNL Track & Trace systeem waar je jouw pakket kunt afhalen.

Neem contact met ons op
E-mail

Stuur een e-mail naar onze klantenservice

Telefoon

Bel ons op 030 669 1226

Whatsapp

Stuur ons een WhatsApp bericht met je vraag