Support Voorwaarden
footerIcon

Support Voorwaarden

KommaGo B.V. beschikt over een uitgebreid supportteam om klanten snel en professioneel te ondersteunen. Wij leveren waar mogelijk technische support en ondersteuning op alle producten en diensten die bij ons zijn aangeschaft.

Support Portal

Indien je een technische supportaanvraag hebt met betrekking tot jouw aankoop, verzoeken wij je een supportticket aan te maken via ons support portal op https://support.kommago.nl/hc/nl.

Het aanmaken van een supportticket kan 24/7. In het support portal vind je ook instructies, handleidingen en een overzicht per merk van veel voorkomende technische vragen. Ons supportteam is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17.00 uur.

Voor niet-technische vragen kun je telefonisch contact opnemen met onze afdeling Customer Care via telefoonnummer 030 658 51 27.

Supportaanvraag

Na het indienen van een supportaanvraag nemen wij op werkdagen zo snel mogelijk (binnen 48 uur) contact met je op om de aanvraag te bespreken.

Support

KommaGo B.V. levert support op producten die door jou bij KommaGo zijn aangeschaft. Onder support verstaan we onder andere:

  • Advies over de toepassing van het product
  • Uitleg over de werking van het product
  • Het beantwoorden van technische vragen over het product, met als doel dat je het zelf kan installeren, configureren en gebruiken
  • Het aanreiken van handleidingen en instructies
  • Het vaststellen van eventuele technische mankementen van het product
  • Toegang tot onze kennisbank

Support fabrikanten

Veel van onze fabrikanten en partners leveren ook direct support aan jou als gebruiker. Bij sommige fabrikanten is hiervoor een supportlicentie nodig. Dit kan eventuele kosten met zich meebrengen. Bekijk het overzicht met de contactgegevens van fabrikanten om te zien of de fabrikant van jouw product directe support levert.

Betaalde support

Heb je uitgebreide technische ondersteuning nodig? Daarvoor bieden wij onder andere de volgende diensten aan: 

  • Startklaar en Plug & Go services
  • Configuraties van netwerkapparatuur, AV-apparatuur en camera’s
  • Troubleshooting binnen jouw ICT netwerk, on-site en remote
  • Priority support on-site of remote, als onderdeel van een SLA of CarePack
  • Managed Services voor netwerkomgevingen
  • Complete installaties, configuraties en onderhoud bij jou op locatie

Support op afstand

Vaak is het mogelijkheid om je op afstand te helpen en support te leveren. Dit doen we door op een veilige manier in te loggen op jouw netwerk. Vanzelfsprekend kunnen wij dit alleen doen met toestemming en de nodige (toegangs)informatie van jou als gebruiker.

Tarieven support

De tarieven voor standaard configuraties en diensten vind je op onze websites. Je kunt hierover uiteraard ook contact met ons opnemen. 

De prijzen van betaalde support (remote) worden vooraf met je besproken en gefactureerd. In sommige gevallen zullen we support leveren op basis van nacalculatie. Hierover maken we vooraf duidelijke afspraken, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Offerte

Voor de installatie van apparatuur bij jou op locatie, maatwerk en overige diensten kun je contact opnemen met onze salesafdeling. Zij maken graag een passende offerte voor je.