KlantenserviceKlantenservice
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
footerIcon

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?

1. Bekijk of het tijdstip van bezorgen is veranderd

Je kunt eerst kijken of het bezorgtijdstip is veranderd. Dit doe je met behulp van de Track & Trace code. Deze vind je terug in de verzendbevestiging die je van ons per e-mail hebt ontvangen. Je controleert vervolgens via de PostNL app of online via het PostNL Track & Trace systeem waar jouw levering zich bevindt.

2. Controleer of het bezorgadres klopt

Controleer in de verzendbevestiging of in jouw KommaGo account of het bezorgadres juist is. Klopt de straatnaam, het huisnummer, de postcode, woonplaats of het land van bestemming niet? Meld dit dan door contact met ons op te nemen.

3. Afwezigheid

Was je mogelijk afwezig? Dan is het pakket elders in de nabije buurt bezorgd of wordt jouw pakket bij een afhaalpunt geleverd. Welk pakketpunt dit is, is afhankelijk van de beschikbaarheid. Dit hoeft niet altijd het dichtstbijzijnde punt te zijn. Je ziet via het Track & Trace systeem waar je jouw pakket kunt afhalen.

4. Geen antwoord gevonden?

Is het na het volgen van de vorige stappen nog onduidelijk waar jouw pakket blijft? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het liefst binnen 7 dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum. We proberen dan snel uit te zoeken waar jouw bestelling is gebleven.

Neem contact met ons op
E-mail

Stuur een e-mail naar onze klantenservice

Telefoon

Bel ons op 030 669 1224

WhatsApp

Stuur ons een WhatsApp bericht met je vraag