KlantenserviceKlantenservice
Bestellen
footerIcon

Bestellen

De makkelijkste manier om een bestelling te plaatsen, is via onze webshops. Dit doe je door het product toe te voegen aan het digitale winkelmandje. Plaats een product in de winkelmand door op de groene knop te klikken. Als alle gewenste producten in de winkelwagen zitten, dan bestel je deze door op Afrekenen te klikken. Volg daarna zorgvuldig de stappen die voor jou van toepassing zijn.

Bestel je liever telefonisch, per e-mail of heb je vragen tijdens het bestellen? Neem dan contact op met één van onze productspecialisten of vraag vrijblijvend een offerte aan via dit formulier.

Bestellen buiten Nederland

Voor bestellingen buiten Nederland kun je ook bij ons terecht. Meer informatie over de verschillende bezorgtarieven en aflevertijden is te vinden op Bezorgen buiten Nederland. Details voor de benodigde betaalgegevens vind je terug op de onze Contactpagina.

Bestelling wijzigen of annuleren

Het mogelijk om je bestelling tussentijds aan te passen of te annuleren. Aanpassen is alleen mogelijk als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice. Wij helpen je bij annulering ook graag met het vinden van een passend alternatief. Voor het annuleren van een bestelling rekenen wij geen annuleringskosten.

Intracommunautaire bestellingen

Als je beschikt over een btw-nummer, kan je deze invullen tijdens het bestelproces. Vervolgens reken je de bestelling af zonder btw. Wij verwerken de bestelling nadat het btw-nummer door ons gevalideerd is.

Neem contact met ons op
E-mail

Stuur een e-mail naar onze klantenservice

Telefoon

Bel ons op 030 669 1226

Whatsapp

Stuur ons een WhatsApp bericht met je vraag