Home - Klantenservice - Contact - Klachtenafhandeling

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1226

Start een chatgesprek

Klachtenafhandeling

KommaGo streeft ernaar om u te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat u een klacht over onze producten of dienstverlening heeft, kunt u deze kenbaar maken.

U kunt uw klacht kenbaar maken via mail: info@mobielverbinden.nl. We nemen iedere klacht serieus en deze wordt vertrouwelijk behandeld. Na ontvangst van uw klacht, ontvangt u binnen 24 uur een ontvangsbevestiging van uw mail. Probeer uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.

Klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. Deze termijn is nodig om intern uw klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Er zal contact met u worden opgenomen om de klacht te bespreken en u een passende oplossing te bieden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.

Meld uw klacht

Stuur een email naar   info@mobielverbinden.nl  Of gebruik onderstaand formulier
Naam*:
E-mailadres*:
Uw klacht*:
* Verplichte velden

Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie